DE HELP is morgen te koop en ook op de iPad te lezen

Vandaag introduceerde  Youp van ‘t Hek DE HELP. Een eenmalige magazine met klachten van zes duizend mensen die zich slecht behandeld, bedonderd, gekleineerd en gegijzeld voelen door bedrijven. Youp van’t Hek begon zijn actie nadat zijn zoon meerdere malen slecht was behandeld door T-Mobile. Toen hij daarover een twitter bericht verstuurde was het conflict meteen verholpen. Van ‘t Hek is daarover zo kwaad geworden dat hij besloot “we zijn begonnen” om de helpdeskterreur te gaan bestrijden via een magazine met gebundelde klachten. Het magazine legt op  “vriendelijke, doch meedogenloze wijze” de werkwijze van de helpdesks van grote bedrijven bloot. DE HELP is vandaag aangeboden bij enkele fractievoorzitters van de oppositie zoals Femke Halsema die meteen via twitter toezegde dat ze er iets aan gaat doen:

“De ‘HELP’ van #youpvanthek met PvdA, SP, D66 & PvdD in ontvangst genomen en voorgesteld helpdesks te verplichten lokaal tarief te hanteren”.

Of dat nou de bedoeling was van de actie van Youp… Je kan binnenkort in ieder geval een stuk goedkoper in de wacht staan bij bedrijven. Nou de rest nog.

DE HELP ligt morgen in de winkel en is te koop voor € 4,95 of te downloaden via de MagZine.nu applicatie op de iPad. De opbrengst gaat naar serious request van 3FM wat dit jaar weer gehouden zal worden van 18 tot 24 december.

T-Mobile wilde vandaag niet reageren: