Zelfontbranding iPhone tijdens feest

Tijdens een feestje is een iPhone spontaan in brand gevlogen. De manier waarop lijkt het meest op het Nederlandse voorval van Pieter uit Leiden. De iPhone was aangesloten op een versterker en diende als muziek voorziening op een feest. Opeens stopte de muziek en er kwam rook uit de iPhone. De ruimte vulde zich snel met schadelijke rook uit de iPhone.500x_flaming_party_iphone

De accu van de iPhone was uit de behuizing gekomen en na de zelfontbranding was de iPhone extreem heet. De ruimte rook de rest van de avond naar verbrande elektronica. In de onderstaande video kan je zien hoe snel de ontbranding van een accu gaat en zie je de zeer giftige rook die daarbij vrijkomt.

Bron: Gizmodo