Dock connector smelt tijdens laden

Na de lancering van de iPhone 3G was er een lid van het Macrumors forum met een smeltende iPhone 3G, een Zweedse iPhone 3G gebruiker die zijn telefoon in rook op zag gaan tijdens het opladen, een Zwitser met een spontaan smeltende iPhone en een iPhone oplader die in rook opging. Op meer dan 20 miljoen verkochte iPhones is dat een zeer acceptabel aantal. Afgelopen zondag verscheen er een bericht op het blog van Tim Colbourne uit Italië: iPhone on fire. Spectaculaire kop maar het ging alleen om zijn USB-laadkabel die aangesloten zat aan de poort van zijn computer. Deze was na 3 uur opladen gesmolten.


Grotere versie te zien van de foto op TwitPic