Bucklerconference van @youpvanthek over T-Mobile hangt in de lucht….

Youp van ‘t Hek is ook klaar met T-Mobile. Via zijn twitter account verschenen vanmiddag de volgende tweets:

“de terreur van t-mobile is grappig. Bij iedere fout melden ze sorry en verwijzen je naar de klantenservice. Wachttijd 4 uur….”

“hoofdkantoor bellen, maar telefoniste mag niemand doorverbinden….ook geestig….alsof je Poetin probeert te bereiken…..”

“klacht mag schriftelijk….binnen zes weken antwoord……hoe lang? Zes weken…..soryy….onze fout…..”

“mijn vingers jeuken….dood aan alle klantenservices en ondoordringbare multinationals.tijd voor een vrolijke revolutie….ik heb er zin in”

“het gaat over t-mobile….fout op fout en maar toegeven….u heeft gelijk….onze schuld, maar we kunnen er niks aan doen….”

“@tmobile_webcare schijnt te kunnen helpen. Geestig zoveel reacties. Nieuwe Bucklerconference hangt in de lucht!”

“Zin in!”

“@tmobile_webcare het gaat niet om mijn probleem, het gaat om jullie onbereikbaartheid! #fan

“tmobile_webcare mail een nummer via mijn website. Ik wil geen voorkeursbehandeling. Gewoon oorlog tegen jullie sovjetsysteem”

“nee, ik wil gewoon doorverbonden worden als ik jullie bel!”

“laat jullie directeur mij maar eens bellen. Grappig dat je bij een telefoonboer niemand aan de lijn krijgt!”

@tmobile_webcare niks daarvan. Jullie beloven terug te bellen en doen dat niet, wachtrij van 3 kwartier…….

Het vervolg van de twitter oorlog tussen van ‘t Hek en T-Mobile kan je hier volgen.