iPad-actie NRC leverde al 12.800 nieuwe abonnees op

Naar aanleiding van de iPad-actie van de NRC kregen we de afgelopen tijd al regelmatig klachten van mensen waarvan het abonnement al was ingegaan maar ze hadden de iPad nog steeds niet ontvangen. Hans Nijenhuis, directeur van NRC Media:

Het doet je pijn dat trouwe lezers van de krant zoiets overkomt. De fout ligt bij ons. Alles wat mis kon gaan, is misgegaan

NRC Handelsblad is overvallen door het grote succes van de iPad-actie. Uiteindelijk heeft de NRC drie keer zoveel nieuwe abonnees weten te werven mede dankzij de iPad. De teller staat nu op 12.800 nieuwe abonnees. Door de grote vraag zijn er problemen ontstaan bij de afwikkeling van de aanvragen.

Voor een tweejarig iPad abonnement op NRC Handelsblad betaal je 39,95 per maand  en krijg je een iPad cadeau in totaal ben je € 958,80 kwijt. Voor de NRC Next betaal je bij een tweejarig abonement € 34,95 per maand en ontvang je ook een iPad cadeau en betaal je € 838,80. Normaal betaal je voor een abonnement van twee jaar € 672.

Bron: ijmuidercourant